Friday 23 November 2012

update preparation

Assalammualaikum wbt,

Bulan dpn dh musk December.cepat kn masa berlalu..pastu dh nk kawen..owhh!tak snggup MAK! Mari2 cte skit pasal progress preparations..
last 2 week(klu tak silap) jumpe my wedding planner (WD). Kali ni die nk tunjuk kain utk buat baju..huh!neves rase...eh,takde motif nk neves lah.. then finalize bnde yg ptut..

  1. Puas hati dgn kain yg dibeli..mmg ikut tema la..which is,nk songket..so,songket la dibeli..kuning and blue. For bj nikah putih.OK.Puas hati.(pic upload later).
  2. Bekas Telur.simple.senang.tak menyusahkan.nk nk kekal kn tradisi..kekonon nya...haha...bekas telur separate utk guess n vvip. For guess,bekas telur berasakan dawai(pic update later) color gold. For Vvip maybe gune beza skit,bekas kaca.(pic upload later). For guess tu,mak aku beriya2 nk bekas yg dawai,sbb die berkenan bekas telur aku bwk blk time g kwn kawen.siap simpan contoh ok.klu blh nk sebijik..alahai mak.dh berzaman kot bnde tu..kwn aku tu pun dh ade anak sorang dh..haha
  3.  Pelamin.Dh finalize.tp keesok kan nye ade lg design baru WD buat..alahai..pening aku...lantak lah hai..kot tak berkenan aku REJECT...but,make sure tak lari tema.
  4. Baju family.tema:ligth blue maybe.kain kne crik sndiri.pastu bg WD utk buat bj utk mak n ayah jer..adi beradik n sedara mara,bg kain.ikut suke kau nk buat cane.jgn kau tak berjahit suda..
  5. Khemah.settle.cume nk sewa DOM n tmpt letak laukk..WD crik smpi dpt.aku dh byr kau mahal2.malas nk crik.mmg aku BELASAH...
  6. Mini pelamin n deco bilik pengantin n deco hantaran.dh settle. 
ok.tuje update.belah laki dh start lg ni..adehh... *pitam MAK!

kain kuning=malam berinai.biru=sanding nikah=rahsia dik non!


bekas yg menjadi idaman MAK aku

xyh lah rahsia sgt...ni ha kain nikah..haha

2 comments:

CHEQ _FARIZA said...

wah kelas mak...azni punya kain cantik2 :)

Unknown said...

kannn...tq fariza..hihihi :)