Tuesday 27 November 2012

Mengalami keserbasalahan....

Assalammualaikum wbt,

Ye ye..sy tgh mengalami keserbasalahan....dan akhirnya dgn bantuan kwn2 sy berjaya menyelesaikan nye...kuikuikuikui...

Mari, nk story mory skit..mcm ni, 3 feb 2013(khelass kan..2012 x abis lg,kau dh sibuk pasal thn 2013...overtau..muahaha) nanti ade 2 wedding. yg kawen tu msing2 diketegorikan sebagai kawan baek.sorang die PENANG sorang di KL. mmg agak payah nk buat keputusan actually..msg kate takdpt pg,sorang sedih,sorang nk mara,takpg dua2 kang baru tau.eceh2!!!tak mungkin AZNI smpi hati nk buat mcm tu kan....(har har..gelak jahat plssss)..

Setelah berbincang2 dgn encik, so kami dh buat keputusan dengan adil dan saksama..kuikui,Pada 2 feb 13 (sbtu) tu, sy akan pg majlis NIKAH di KL. Dan encik akan pg majlis bertandang pada keesokannya 3 feb 13(ahad).Dan sy akan berangkt ke PENANG utk menghadiri majlis perkahwinan kwn baek sy disana.

Actually, majlis di KL adalah kwn sekolah encik dan sedara mara kami jgk..Kami sekg dan disbbkn sy baek dgn bakal isteri nya,jd serbasalah untuk tidak menghadiri majlis mereka. So, kirenya tak ralat sgt la,sbb dh attend majlis nikah..So,majlis pd ahadnya tu,wakil kn encik..ok.settle 1 hal.. 

Hal lain menjelma iaitu, untuk ke PENANG,adakah sy mahu pergi seorang diri?confirm2 mak ayah x bg klu encik tak folow skli..blh potong jari lah..(ok..ni ayat over.abaikan..) So, utk itu,sy telah mintak tlong kwn baek sy dioffice iaitu cik aisha yg kuit muit dan anis yg cun melecun skli ke PENANG.(sorang single lg sorang tak single lg..sape nk berkenalan utk yg single saja sila tinggal kn num phone..sekian

So, kami tidak akan bermalam di PENANG..Blk hari..haaaa?!persoalanya,sempat kah??hahaha... Dgn pelbagai idea yg dilontarkan,so sebuah keputusan yg sgt berbaloi di hasilkan...muahahhaa.. Kami akan naik flight pada pukul 845am ahad(3 Feb 13).dan landing around kul 945am. Smpi di penang ade 2 option, sama ada sewa kete ataupun mintak bantuan abg ipar aishah utk pickup kami di airport..tp kami rase akan sewa kete,senang utk bergerak sndiri..then,akan lepak jp umah kakak aisha,sbb wedding bermula jp 630pm.

Kami set time utk blk dr wedding tu kul 900pm. Sbb kami akan blk naik keretapi di Butterworth. Jd utk tidak ketinggalan train terpakse blk kul 900pm sharp. Then naik feri terus smpi ke station keretapi. Info nih aisha yg bgtau. Sbb sy taktau..syukur ade kwn yg reti..huhu..dan kami akan bermalam di dalam keretapi aje..

Sgt berbaloi perjalanan kami..padat n efisen..haha.. Ape tunggu lg, marilah folow pergerakan kami..hihihi...

*nasib airasia buat promo ullos....jimat...tiket rm26.11.

1 comment:

CHEQ _FARIZA said...

oooooo dh taw dh!!!!! :)