Monday 26 November 2012

Maxis sucks

Assalammualaikum wbt..

Aku benggang btul dgn maxis..Sbb,bill maxis smpi 1k lebih..serious membazir wey..ish..menyesal tukar ke MAXIS rasenye.. tak kire..lps ni aku nk tukar amk celcom..pg jahanam dgn kau maxis. 

Actually, aku gune family plan.ayah mak aku n akak aku sorang..first bill after gune ok lg.after 2 month pki pehh..melambung2 mcm haremmm dierong charge.pastu call bapak aku nk blok line bagai..paneh la hati member..blk kne bebel dgn bapak..adehhh...pasrah je la...then die suh byr rm500 klu tak nk dierong blok line..then mintak dierong blok internt services utk aku n kakak aku..so pg memane mmg mengharap simpati wifi..bagaikan idup sunyi tanpa internt services..puii!!

Semlm around 4 lebih dpt sms,blh cek bill..aku pun semangt la cek,mesti dh kurang,sbb tak gune internt service..skli,1k lebih jgk!hambik kau!!rase mcm darah naik ke mukeeeee...tp buat rileks2 je lg..blk br nk call..klu call dkt office,aku maki orng tu orng lain pasan plk..ilang lah kesopanan i....kuikuikui..

blk je mak aku dh start bebel, ayah kau call mak blablablabla(bebel pasal bill maxis,membazir je byr byk2..blahblabla...pastu orng tu suh byr rm700 blablabla..byr lg?!...klu bsk tak byr line kne blok..blahhblablba....WTF)..Sekli lg hati aku dh paneh..pastu dgn adk aku ngadu internet takleh gune plk sejak pg td.....grrrrrrrrrrrr......(2x paneh hati).nsib baek customer services tu ckp penuh kesopanan time call..selamaattttt...

Settle hal internt,aku call maxis.bapak kemain lama nk tunggu dierong respon...prtffffffffff..then aku mintak dierong terang kn nape bill aku smpi 1k lebih..dan jwapan die sgt senang aku tak byr!huh!kau mmg mintak ber das2 tembakan dr aku nmpk nye.. Aku pun start laaaaaa.....membebel!halal haram semua masuk dah....ishhhh....Serious benggang tahap hantu CINA punye....


Kali ni mmg aku tak kan byr sesuka hati..nk suruh dierong justify satu persatu ape yg ade dlm bill tu..lantak lah!dlu promote bkn main semangat...choii...pastu tekan bill org mcm orng gila.tak byr nk blok..kpala otak berjambul!arghh!!

No comments: