Thursday 15 November 2012

Istanbul aku datang

Assalammualaikum wbt.

Hye semlm pg tgk ISTANBUL AKU DATANG...bersama dgn A.haha..blh tak nk tiru si dian tu mention her BF dkt dlm blog die?erk..takde motif... buekk

not bad la,dr aku tgk AKU TERIMA NIKAHNYA..mcm nk kuar panggung je,tgk movie lain..bapak busan wey..cte standard drama2 je..pastu pengaruh2 aku suh pg pulau burung dkt PD..(oii..mmg takla..tu bkn pengaruh..kau yg gedik mak jemah nk pg sane)..

dlm cte IAD nih,aku agak tak berkenan dgn Tomok..pasal,muke die nmpk sgt bdk2 wey..tp mmg ok gak la die pgg watak tu,sbb nmpk sesuai..tak kn la nk suh aaron aziz plk pgg watak tu kn..(kau tak abis2 aaronnnn.)dan aku teringin plk nk pg Instanbul..sbb view die cantik..mcm best jee klu pg berdua dgn bakal somi..eceh2..mula verangan dh..

dan 1 lg aku tak suke time bile tomok pujuk si GF die dkt restoran.port dh nice tp time pujuk memujuk tu aku mcm ishh...blh tak kau pujuk dgn cara2 gentleman skit mcm aaron aziz tu..(tak abissss lg nk puji...eeee).tak usah la nk terbalik kn spek bagai..mcm badutt tau??ehh,emo plak aku.pehal?!

dan, helmet dierong aku mmg nk tergelak..takde helmet lg comel dr yg itu?wakakaka..aku nih semua nk complaint..eh bguss ape..mne tau pengarah die terbaca plk blog aku ni,haaa..blh la dier perbaikii mutu perfileman die tu..(oii..plss lah azni oi..kau ni dh blh di categorikan sbagai orng 50% tak btul...buekk)ade aku kisah..haha..

bg 3 stgh star je la dr 5 star dkt kau IAD..kbai.. btw,view rumah sewa dian tu nice.sofa biru...cntik!mula lah aku berangan nk beli set bilik color biru..melampau lah tu..

kali ni tak amk gmbr dkt poster.sbb.......MALAS
p/s:tgk cte adamhawa br pasan gg aaron tu tak la teratur sgt..dpn die senget jgk..senget2 pun handsome..so,aku tak payh lah kau excited sgt nk btulkn gg pki gg besi bagai azni..gg senget pun nmpk nice ape!haha..sedapkn hati..hakikat nye smpi ketua gg kau akn mcm ni azni oi...

2 comments:

Cik Puan Mimi said...

Hahahahhah. Ayat kooo. Eiii. Ko buat aku gelak dah brentiiii. Hahaahhh.bodohh

Unknown said...

Kahkahkahhh..kau dh tgk kn cte ni??whatsay u?!