Wednesday 21 November 2012

Adam&Hawa Posting

Assalammualaikum wbt.

Tepat kul 10,setiap hari dr isnin-khamis WAJIB layan adam hawa..sblum tu layan master chef dlu..tu lah aktivity harian aku lps blk keje..pastu tido pengsan smpi pg..

Klu tgk adam hawa je mesti aku nk paneh hati,pasal AIN HAWANI tu degil nk MAM??!buat malu pompuan wey..ego bapak kemain mengunung...cube2 la turun kn EGO kau tu skit.tu nasib baekk si ADAM tu kemain baek dgn kau..blh tunggu bertahun2,pastu still lg tak leh terimaa..klu aku jd ADAM tu,mmg tak peduli dh engkau rasenye..ntah2 dh diceraikn talak 3!wakakaka..kemain jahat kau azni!choi!

 mara-mara pun aku tgk gak cte adam hawa ni..pastu update status dkt FB.pastu orng naik meyampah..ehh,cantikk skit..klu tak suke sy,aku bleh unfolow sy..eh unfriend sy!muahahahaa..

Story die mmg sebijik ikut dlm novel. cume dlm novel, time AIN tu blk umrah die pki tudung proper,tp dlm cte selendang je die pki..owh..i dont like..kuikuiikuiikui.. rimas plak aku tgk si AIN tu berselendang2 bagai..muahaha tu je la tak berkenan dihatinyaa...

*btw,aku siap repeat novel adam hawa ni,sbb lupe jln cte die..muhhahaa...tgk,kemain obses lg aku dgn cte nih..haha..

promote skit adam hawa


No comments: