Wednesday 21 November 2012

ku ke beijing...

Assalammualaikum wbt,

Aku ni bulan 6 nk kawen,org kate dh bleh la simpan duit utk kawen..xyh la nk joli menjoli ni..tp,aku mcm tak ade perasaan je pasal tu..rezeki ade dimana2..cewah2...bongkak2...muahhahahaa... Dgn itu,pada bulan December ni,aku akn terbang ke BEIJING.mesti la melancong...kau tgk!!nk kawen ni,sempat lg nk ke sane ke mari bagai...ok.sedapkn hati,lps blk beijing takmau g memane...fokus pada preparations..kot ye.. muahha....

Waktu pg sane time winter..so harus la bwk baju tebal2 supaya tak kecut die sana..dan duit kuar bagai AIR utk membeli sweater,boots dan etc...kuikuiikui.. nk berholiday tmpt sejuk2 ni actually kos die BESAR skit.sbb nya dkt malaysia tak iklim mcmtu..if beli sweater tebal2, pastu blk nk bwk g mne pki baju2 tu?bwk pg soping mall?sah2 orng kate kau gila! So, dr kau memalukn diri sndiri.kau g la jual dkt bundle..dpt jgk duit tu..huhu

holiday kali ni,aku dgn rela hati membawa adik kesayangan..yela..lps2 ni nk g holiday buat ape nk bwk die..baek bwk laki aku..hahahahaa...kbai..

2 comments:

Cik Puan Mimi said...

Hahah. Eh org kate. Sayang laki tinggal tinggalkn. Wakaak

Unknown said...

Eh btul.syg laki mintk2 lebih skit duit poket..muahaaha