Monday 15 October 2012

*sundayweekend*

Assalammualaikum wbt,

Hari ni terase nk dptkn angin sepoi sepoi bahasa smbil mkan pisang goreng panas.(cewah..alasan kau azni nk kuar jenjalan)..watapp(msg dh old skool skg..buekkk!!poyo poyo) ajan, mula2 tnye buat ape,dh mkn ke,dh mandi ke,dh zuhur ke.then baru la msuk line,tujuan sbrnya watapp tu...hahaha...pandai tak aku?pandaii takkk??! 

aku rase die tak paham tujuan sbr aku watapp die...susah2 aku terus terang je la..nk pg PD,yg cte aku terima nikah nyee tu(tgk2.semua ni pengaruh filem..)...bleh tak?bleh tak??(senang cte...kang aku belok lebey tak pahamm)...

Cis..kate aku mudah terpengaruhhh plk...last2 bwk jgk..hahaha...Tujuan sbrnye nye nk pg dkt pulau tu..actually,dlu ade bridge tp tak smpi pulau tu..tp skg blh smpi ke pulau tu..siap ade name lg pulau tu.name die pulau burung..tgk takde pun burung kat ctu..ke aku x nmpk??!haha...lantak la..janji aku lps pg sane n lps jgk la mkn goreng pisang panas(takpasal jerk.)hihihi

*oktujenkcte.kbai...Layan gmbr je lah...hihi
lepak mkn goren pisang lu(maaf goreng pisang dh abis mkn..)haha
taraaaa...ni pulau burung!!
*yehuuuu
fokus view blkg..nmpk bridge tu.....
kbai..nk blk

No comments: