Tuesday 30 October 2012

Aidiladha

Assalammualaikum wbt...

Walaupon aidiladha dh lps,tak kira nk jgk ucap Selamat hari raya aidiladha..best raya haji kali ni?mestii la bestt sbb blk kg kann...sape blk pantai timur sure menyumpah2 pasal jem tak ingt duniaa..harhar...kasihannnnnn......

kali ni raya haji pg terengganu..pehh..fisrt time aku beraya tmpt orng wey..nk kate best biase2 je..tp rase lain mcm skit, pasal tak penah seumor idup aku raya tmpt orng..hahahaa..ntah pape punye perasaan ntah..

raya terengganu kali sbb abg kepada ajan bertunang..kebetulan kg belah ayah mereka(skema penggunaan kata diri) di kuala berang.so aku bermalam dkt sane.
gerak dr labu,after smbhg jumat.dh la aku bwk fresh flower utk deco hantaran nanti.cuak kot klu layu.APTB nanti..dh la xleh letak seat dpn,(klu letak seat dpn blh dpt aircond)sbb atuk n nenek ajan folow..sian kat dierong sempit plak nanti..nak tak nak kena la letak kat bonet kete..redhaaaa...time behenti dkt RnR dok sembur2 air,(tu la keje aku klu bhenti)tkut layu...behenti pun tak byk,nk kejar masa..smpi kuantan singgah umah makcik ajan kjp..

dlm kul 8 gerak tgganu..smpi around 10.30 trus aku letak dlm peti sejuk bunge2 tu..sirih junjung huduh gak la..pasal sirih die dh jatuh2..hahhaaa..adehh nk buek cano nih..skli mak ajan kate, kau oter skit2 je kakak..mak ajan pun otak dh jem taktau nk buat cane...belasah je ah cmne2 pung...alhamdulliah,bunge2 semua selamat..hahaa..tak layu..pasal aku peram dlm peti sejuk..kahkahkah...

Majlis bertunang tu ari sbtu 27 Nov 2012 slps zuhur. Dh selesai semua,gerak blk labu,sbb klu blk ahadnye tu sure confirm jem..haha..btul firasat ajan..aku beriaya nk blk ahad sbb blh la berjln2 dlu dkt tgganu tu.(tp sempat gak g pasar beli kepok..tp kepok lekor tak smptt....T_T) skli die dh memekak..adehhh,terpakse la akur dgn keputusan nya..

Selamat bertunang kpd mereka..arap ke jinjang pelamin hendaknya...kbai..

*btw,rumah majlis bertunang tu actually dkt gile dgn umah BFF time dkt uniten dlu..skli rupa2 nya mereka adalah saudara!!hahaaa..well,kcik je dunia ni..bersaudara kite ieka!thanks kepok n ketupat palas!!!(ketupat palas ajan yg mintak bkn aku wey...ahahaa..buat malu jee..hihi)

*pic later upload la..dlm ipong...

sorry..ni je gmbr yg ade..adehh...mcm mne tak sempat nk amik gmbr??adehhh

No comments: