Thursday 11 October 2012

Our first step.

Asslammualaikum wbt,

pagi2 td dh bukak blog sndiri,kekonon nk mengupdate.skli lps lunch br terkedek2 nk mengupdate.

ok,ari ni sy nk review tema color utk wedding sy nanti.. Utk pengetahuan semua,tema color sy telah dipilih sndiri oleh AYAH sy..nk tau color ape?? electric blue cmpur light purple n putih
ok.fine..mula2 agak tkjut dgn color tu..terang gile ok..ingt anak die putih melepak kah nk pki color mcm tu..pkir2 blk,xpe la..janji bapak aku suke,aku layan kn aje..mesti korang pkir,skit2 ikut ayah,skit2 kne tunggu keputusan dr mak ayah..aku punye suke lah oiiiii..yg korang jeles ke sbb tak dpt buat mcm tu??hoho...aku nk emo sndiri..xpasal jer.

Aku n adk beradik dr kecik lg dh biase dgn situasi keputusan dr mak ayah ni. semua bnde termasuk bj raye tiap2 thn ayah yg akan pilih color ape utk anak2 die.awesome kn?!!! ade kdg2 tu rase mcm mengarut,color orng tua,tp bile pki ramai yg puji(ok yg ni sila buat tgn kat bahu mata atas)   n segala2 nye berkaitan dgn membuat keputusan atas tgn ayah n mak. kau menonggeng ke bergolek ke meniarap ke kuak lentang ke mcm mne skli pun,TETAP keputusan atas tgn mak ayah.. 

kdg2 ade jgk org dok perli2 tak malu ke semuanya bergantung dgn mak ayah.ingin sy tegas kn disini(nk mula skema dh ayat aku) bkn nye bergantung,tetapi tanggjwab sy utk mengikut segala keputusan mereka.smpi la sekarang,aku skit pun tak rase terkilan lansung dgn ape keputusan yg mereka buat.semua nya terbaek utk aku n adik beradik.alhamdulliah...kehidupan aku n adik beradik berjaya..

rasenye dh byk membebel..berbalik kpd tajuk asal, color electric blue tu utk majils persandingan.. utk nikah aku pilih color ivory which means color die putih ala2 ke light pink skit.. n malam berinai pilih color kuning diraja..
utk sanding tu nanti.

As conslusion:

1. color bj nikah: ivory


ivory




 2. bj malam berinai : kuning diraja

kuning diraja
3.sanding: electric blue

electric blue
* haaaaa....hambikkk kau...color semua nk terang2 kan...hope sgt ianya akan cntik..Semua keputusan yg ayah n mak buat semuanye ok2 belaka..hihi



 

2 comments:

CHEQ _FARIZA said...

cantiklaaa..sapa kata tak cantik...hmmm rasa cm nk kwen sekali lagi hohohoho

Unknown said...

Hahahahaa.azni mengharap ianya cntik.pilihan ayah slalu awesome..hihi