Saturday 13 October 2012

kerja weekend


Assalammualaikum wbt..

Ye..selamat hari sbtu kwn2 semua.. hari ni dr pg smpi tghari hujan je..mood pun mcm ujan..lemau..nk kuar pun malas(eh ni tipu..sbb lps zuhur je dh kuar..muahahaha)..

So,tghari kuar pg shopping mall yg paling famous n glamour di NEGERI SEMBILAN iaitu JayaJusco.kahkahkah..dkt semban ni tmpt tu la yg idup skit dr mall lain....agaknye klu jj tu blh berckp,die dh lame ckp dh jemu dgn aku.! (ade aku kisah kann)..

Ok2..seperti biase tmpt makan wajib klu dtg jj tu mesti la ke MCD.si ajan gemar btul mkn ctu..tp kali ni tak bangkang pasal nk try bnde baru kat ctu. BUGER SAMURAI.hehe...
buger yg kekonon sgt heaven bile mkn.
Menu lunch: Double Buger samurai:large.klu amik mediuam fries shake tu tarak.so,amk large...org tukang order tu mcm x percaya plk aku nk amk double.siap tnye 2x.ishhhhh...dont judge from my body okeh!Ajan amk ayam mcd set. Rasenye ayam mcd more better than ayam kfc skg ni.kan..rase tak?(angguk kpla cptt)

Aku ingt kn samurai buger tu awesome sgt....biase2 je wey..takde ape yg heaven pun mkn nye..dan ianya tak pedas(yg ni ajan complain,sbb die kuat pedass)..moral of the story jgn la terpengaruh dgn iklan yg dipaparkan..haha..

Ok.done my samurai buger..tp fries tak habisss..pasal perut rasenye nk pecah...tapau bwk blk..kebetulan plk,mak aku ajak makn kat pizza hut.Owh my Gucci!tak larat nk mkan lg wey...walaupon aku obses nk gemok..tp seyes.klu dh penuh kau letak la ape pun jgn harap aku nk pandang...kuikuikuikui...

Aku ni kekonon nk berjiimat,tp asal pg je jj mesti beli bnde..eeee..elok tak yh jejak jj tu la. (over plak kn).beli wedges.konon2 nk bwk pg keje..tgk brp lame blh tahan..berjlan dr lrt nk ke office dlm 5 min..tahann ke kau mek?!kang heboh lenguh sane sini..tp die selesa pki(sedapkn hati..puiii).. blk umah pki wedges dlm umah,nk biasa kn diri kekonon mak jemah kau yee..mmg tak bleh blaaa kekonon blh tahan pg n blk keje pki wedges!.

*btw,semlm kat jj jumpe kaer..die sgt comel,handsome,tetapi pendek skit..hahaa.tp si ajan kate bkn..die tau sbb die peminat kaer num 1...choiiii!!!(sgt bergaya die ckp time tu..kuikuikuii)

No comments: