Tuesday 15 January 2013

mcm biskut chipmore laaa

Assalammualaikum wbttt...

Setelah pulang ke MALAYSIA beberapa bulan lalu,sudah lame tidak mengupdate blog..kuikuikui.ye maaf..sy sgt bizi dgn keadaan di office..mula kne handle 2 pojek..damnn!!sgt terukk..kdg2 tak senang nk tido dok pkir keje berlambak2 dkt office..blk lambattt..pastu tido lmbtt,hampir terlepas desination sbb tertido tak sedar dh nk smpi ke desination...penattt..stress.kdg2 rase fedup..kdg2 menyesal buat pilihan sebegini..tp keputusan yg dibuat tak blh nk revert blk..kne sedar.bangkit.dan kembali bersemangat.think positive..mungkin ade hikmah disebalik nya amk keputusan sebegini..mmg byk kne blaja untuk menyesuaikan diri.bkn di tmpt baru tp position baru..eh2...adakah aku skg tgh meluahkn perasaan?owh tidakkkkk!!!!!

terasa dh memory dlm pala otak ni makin low..nanti orng kate tua sebelum usia sbb nyanyuk.risau risau.smpi nk jmpt kawan2 dtg umah kakak tunang pun blh lupe tarikh..nsib kwn tolong bg tau date salah..teruk tak memory dlm pala otak?mak pesan barang blh lupaa..haishhh..

preparation utk wedding tak amk port lansung...tak sempat nk pkir..sbb risau sempat ke tidak nk deliver keje ikut dateline..klu aku dh start stress sume org aku nk mara.tak pasal je bnde tak de kne mengena kne bebel..yg slalu kne wedding planner aku lah..bnde remeh temeh nk tnye apehal.br fisrt time jd wedding planner ke??mmg mintak penyepakk..tiap kali stress dtg tiap kali tu la die nk menjelma tnye mcm2..mmg mendapatttt.......

tp alhamdulliah almost done.eh td kate tak amk port..aku amk port selepas kne bebel dgn mak ayah aku baru aku tergedik tnye..insyallah this week fitting baju.omg..rase nk dekat dh nk kawen..huhu..cume photographer,videographer n kad kawen je tak settle lg..yg semua hampir 80% done..syukur...

skg ni mmg byk keje,tp aku malas nk buat.sbb otak rase dh penat..rindu nk blog..so byk la update2 utk hari ini..hehee

No comments: