Wednesday 19 December 2012

Minggu ini punya kisah...

Assalammualaikum wbt,

EH,bsk suda mau berangakat..haha..mcm tak caya je nk p holiday..bwk adik skli plak tu..khelas kau adk azni!muahhaa.tp satu hape pun tak packing lg..menarik tak?mampus..ntah2 aku campak je baju2 aku dlm beg tu.sape yg tau pun..klu taupun mak aku la.pasal die cek..kuikuiikui..haaa..duit pun tak p tukar lg..kwn2 semua dh tukar..apehal semua keje last minute aku buat ni..arghh!ni semua gara2 kau re-engineering projek.menci kau tau! tp yg best,kali ni nye holiday ayah aku bg duit soping lebih..haha..tu pasal adk aku folow.klu tak,takde jgk nk bg lebih nya...huhu

Hari selasa blk keje,buat ape yg ptut,pastu tido smpi ke pagi..bgn2 kpala otak mcm ade star start tgh pusing..adehh..pening kpala..terlebih tido pun susah..ntah kenapa bdn rase penat2 la plak..kul 830mlm tido smpi pengsan..pastu dtg office mcm lalok2 je..ceh..tak gune..ingt kn bdn segar,lemau je aku rase..

Semlm makayah Ajan dtg..neves gak tetibe..tertnye knape dtg?aku buat salah ke?mula otak mcm mesin basuh nk tau...rupa2 nya nk bincang date kawin kami T__T ... ok sedih skit.. sbbnye parents ajan nk awal sbb family dr terengganu tak dpt nk join 9 june 13 tu sbb dh start keje,start sekolah semua.. T__T.. mak ayah aku ok je,tak kisah nk tukar,tp masalahnya tkut tukang masak yg telah dibooking taktau available ke tak time date itu di tukar..mcm mne?adehh..sedih btul klu takde tukang masak..sbb time tu musim cuti sek,agak susah skit utk carik yg lain..ummm..but then,kiterong try jgk la tnye tukang masak tu blk die blh tukar date.. So klu blh secara automatiknye bertukar la date kawinnya...maka itu,tidak jd la bulan 6...huahuahua..nasib kad tak buat lg..klu dh buat..ape pun tak bleh wey...yg penting skg kne confirm kan tukang masak tu dlu.die on ke tak.masalhnya byk preparation dh set date tu..tp takpe la nk buat mcm mne..kite merancang tuhan menentuka..redha...

No comments: