Friday 7 December 2012

Happy Saturday everyone..

Assalammualaikum wbt...

Happy saturday peeps.. pagi ni bgn je sakit perut.biasa lah masalah dalaman perempuan.tiap2 bulan menanggung. segala ubat semua dh aku try..makjun,bapakjun semua lah try..tp mcm gitu jgk..haish!!lantak lah hai..tp sakit perut blh control lagi. kwn2 dh kawen penah kate, kau beranak je azni.mesti dh tak sakit..grrr..kne la tunggu bulan 6 2013.wakaka..kne tunggu lagik okeh!

pagi ni awal2 dh mandi.wah!good improvement azni..Mlm td dh niat dlm hati pg nih nk smbung buat keje office..disbbkn keadaan tak mengizin kn,bukak laptop google 'cara mengatasi senguggut' smbil berguling2.serious tak tahan keadaan mcm nih..

Then ayh bangun nk g keje..pastu mak bukak cte pasal bill maxis..dkt sejeam jgk ayah bebel..bebel dkt aku,bebel dgn customer services..nasib lah kau sape yg dpt ckp dgn ayah aku..bertuahh sgttt!muahahaa..mmg kne bebel.. smbil2 ayah bebel, aku membloging..bc blog kak zura.die cte pasal sorang akak ni punya blog http://dikja.blogspot.com.(sila click).. seyes,time2 aku tgh berguling2 utk berlawan penyakit,aku sempat lagi berguling2 utk tergelak mcm orng gila..adeh..eh tetibe rase ilang skit perut tadik..ape kah??!hahaha...tak de motif.. seyes2.ullos kne bc walaupon ekau bkn orng nismilan okeh...kbai..

*seperti biase tiada gambar yg perlu disiarkn...

2 comments:

CHEQ _FARIZA said...

fuyyooo buat kje ofis cuti2 ni...rajinyer :)

Unknown said...

erk...terpakse fariza...hahahaa..byk kne study...huhu