Friday 25 January 2013

besok punye cte aku update skg

Assalammualaikum wbt..

disbbkan malas buat keje sbb ramai bdk office cuti,so aku pun rase nk cuti walaupon dtg office.saje gedik..taknak buat keje dkt umah...muahahahaha..ahh aku dkt office ni pun msing2 dok call aku tnye itu ini..serupa je...suh aku print "AIR SUAM,NASI BERIANI,ACAR BUAH,KARI KAMBING" utk besok...haaaa nmpk tak..mcm kat umah tak de printer.saje la tu bapak aku jeles tgk aku keje sbb die tak dpt pg keje..mesti kne sound dgn mak aku,asyik2 keje je...rumput smpi mcm lalang dh..nk sidai kain mcm masuk hutan..alik2 upah orng je la...lain lah anak2 ade lelaki..semua nye pompuan..kot pgg mesin rumpat nanti kang ade yg tkjut sejak bila anak yah ni ade anak laki.polik lak orang nanti.. owh ye lupe,mak ayah sy mmg sayang bakal menantu die sorang ni..buat ape pnggil die..pg tgk kambing utk knduri besok bwk menantu..anak sendiri takmau ajak..dlu pg bank in duit bg dkt anak,skg bg dkt menantu.mintak la menantu mesin rumputt..haha..tak yah bg upah,kite bg upah makan free selama seminggu.mesti die nak..tp bakal bapak mentua demand jgk.xmau kasik menantu buat..syg memantuu kunun..ceh...
haaaa besok rasekan kn la menantu,menantu jd tuan rumah,anak sendiri jd orng dtg..wakakaka..dok goyang kaki pasal menantu tolong..hikhikhikk...

owh bukan nye tunjuk bakal somi aku ni bagus sgt..kdg2 die nih sengal jgkk..tp aku layan je lah pangai die.klu die kutuk2 aku over sgt,mmg aku sound la die blk kan..pastu kate aku berlagak..eh kau yg mula dlu kan...aku blk kne...pastu mula aku buat muke bodo.klu tnye mmg tak kan jwbbb laaa....grrrrrrrrr...tp!dh kawen nanti pangai kne ubah..takleh lawan ckp somi..skli skala takpe.aku ni dh la cpttt bertindak balas..klu time couple dlu bergaduh ape die ckp mesti nk kne balas smpi die yg surinder.tgk betapa kuat nya aku..muahhaa..dlu nk jd lawyer,tp sejarah dpt B3 je..hikhikk..skg ni klu gaduh je aku getap bibir,tahan utk tidak bersua,bg dia ckppppp dh penatt die diamm.pastu sound aku nape diam bisu ke?saje la tu bakar line..

tp skg dh slow dh,jarang gaduh mungkin masing2 dh besar nk kawen dh pun..klu gaduh pun lps geram skit pastu ok je..takde la smpi hempas2 beg ke ape....

eh ape aku merepek ni,bukan nk cte pasal aktiviti besok ke??huh..jauh terpesongg... Besok kaklong i tunang ulloss..so of course i haruss la vogue gitu!puiii..vogue la sgttt..nanti aku lah yg angkt pinggang.aku lah berlari2 tapau lauk.aku lah yg salam2 makcik2 jmpt makan,silap2 orng ingt aku nih mak..tp MAK tak kisah...janji vouge...wakakakaka..Besok Thema Purple ulloss...so, adik beradik kne la purple jgk..

No comments: