Saturday 23 February 2013

Majlis Perkahwinan Azan&Azni


Assalammualaikum wbt,

Dengan segala hormatnya saya ingin menjemput anda semua ke majlis perkahwinan saya yang akan berlangsung pada:

Majlis Nikah: 7 June 2013 (Selepas Asar)

Majlis Bersanding pihak perempuan : 8 June 2013

Majlis Bersanding pihak lelaki : 9 June 2013

Kehadiran anda sangat-sangat dialukan dengan ucapan terima kasih.

Orang yang bakal dikahwin kan =p
Pelan Rumah:
Disebabkan rumah pengantin lelaki dan rumah pengantin perempuan sgt la dkt,so terjd laa se peta je.hihi

Pelan peta Rumah Lelaki & Perempuan.
pelan rumah pengantin


3 comments:

Aniza Zahiah said...

Assalamualaikum..

Dengan rendah dirinya saya menjemput cik Azni dan keluarga ke majlis perkahwinan saya pada 25 Mei 2013 di Kangar Perlis..

However, Majlis bertandang aku 8 Jun 2013..ko tak boleh buat 1 Jun ke? wakakakkak

Aniza Zahiah said...

majlis bertandang aku 8 Jun 2013.. oleh itu ko boleh datang majlis aku kat Perlis..=) iaitu pada 25 Mei 2013

Unknown said...

oiiiii..kau mmg dengki dgn aku..hate u aniza..tak kire2..kau kne mms aku gmbr2 kau tu dkt aku..tauuu2..haha