Wednesday 8 August 2012

sy nk cuti utk hari raya

Assalammualaikum wbt..

anda semua sudah memohon cuti utk hari raya aidilfitri yg bakal menjelma tidak lama lg? (skema gile ayat aku).wahh mesti sonok kann dpt cuti lelame.tidak seperti sy dilema utk memohon cuti..blh mcm tu?!haaaaaaa...kesian lah dkt aku oiii!!tak apply cuti lg ni..acano?!!

mula2 dh bertekad nk apply cuti raye awal2 ramadhan lg,pastu office nk kuar kn jadual semua x blh cuti serentak..apekah?!! dh mula x paham situasi..trus malas nk apply. then tpkir eh aku x mau raye ke?gile kau x nk raye..bj raye berlambak2 aku beli nk pki bile(takde la berlambak sgt ade la dlm 2-3 pasang.cte nk gebang je aku nih!) dh apply then bos gtalk,'azni kne discuss dgn en man.sbb die pun nk cuti jgk 22,23,24'. *en man (1 dept dgn aku.dh ade family).halamakkk!cane ni..xkn raye ke-4 nk keje..OMG!gue ngak mau..gue ngak mau ke kantor!pehal kuar indon?!!cane nk buat..serbasalah jd nye..klu aku amk cuti 22&23 tu kesian plk ke en man..mesti die nk bwk family die beraya sane sini..habis aku?!nk jgkk raye kott...owh tidakk!!ok.fine!dh buat keputusan..

dgn pantas nye aku gtalk blk bos aku,aku beralah kali ni.biar la en man cuti awal2 tu..aku x cuti.pravo!hebat kau azni!sejak bile jd bdk baek *bos siap puji ok!cehhhh*...azni x cuti time raye!!!hebak mu hebak mu azni!puiii.haa...tp kali ni je la..thn dpn insyallah tak blh lah beralah sbb *dh jd bini orng...takde kene mengenaa....kuikuikuii. 

then apply blk cuti..hantar dkt HR,tnye dieorng mmg 22,23,24 tu kne sorang stay ke dlm 1 dept?ehhhh..xperlu.yg kne stay tu sblum n selepas cuti jee...panggggggggggggggg..*lempang diri sndiri.yesss!!yess!!skg jgk apply cuti lg skli *apply lg..byk kali pun xpe janji aku dpt cutii..muahaha

tp,kne bgtau bos jgk..alaaaa...dh la tgk muke die stresss jerk..maleh plk nk bgtau..hoho

No comments: